• Οικοσελίδα
  • Δράσεις
  • Δημιουργικές Συνεργασίες με καλλιτέχνες

Δημιουργικές Συνεργασίες με καλλιτέχνες

Η δράση «Δημιουργικές Συνεργασίες με Καλλιτέχνες», είναι μία από τις καινοτομίες του Αναλυτικού Προγράμματος Εικαστικών Τεχνών και αναφέρεται σε συνεργασίες μεταξύ των μαθητών/τριών με την κοινότητά τους, καθώς και με την ευρύτερη κοινότητα και στην επέκταση της μάθησης εκτός των ορίων του σχολικού περιβάλλοντος.

Οι συνεργασίες αυτές στοχεύουν στην εξοικείωση των παιδιών με τον πολιτισμό της Κύπρου, τη διαγενεακή επικοινωνία και τη συμμετοχή τους στα κοινά. Ειδικότερα, η εμπλοκή εικαστικών καλλιτεχνών στα σχολεία έχει ως σκοπό την επαφή των παιδιών με σύγχρονους/ες δημιουργούς που ζουν κι εργάζονται στην Κύπρο, τη γνωριμία με το έργο τους και τον τρόπο που αυτοί σκέφτονται και δημιουργούν και την αποκόμιση πολύτιμων μαθησιακών εμπειριών, γνώσεων και δεξιοτήτων.

Η δράση Δημιουργικές Συνεργασίες Δημοτικών Σχολείων με Εικαστικούς Καλλιτέχνες, χρηματοδοτήθηκε κατά τη σχολική χρονιά 2016-17 στο πλαίσιο του Ευρωπαϊκού Προγράμματος «CREARTE: Creative Primary School Partnerships with Visual Artists». Στο συγκεκριμένο πρόγραμμα συμμετείχαν 16 δημοτικά σχολεία, παγκύπρια, τα οποία συνεργάστηκαν με εικαστικούς καλλιτέχνες του τόπου μας.

Κατά τη σχολική χρονιά 2019 - 2020, η δράση «Δημιουργικές Συνεργασίες με Καλλιτέχνες», χρηματοδοτήθηκε από τη Διεύθυνση Δημοτικής Εκπαίδευσης, και εφαρμόστηκε, ως ένας πετυχημένος θεσμός σε 16 Δημοτικά Σχολεία, παγκύπρια.

Φωτογραφικό Υλικό



ΘέμαΑρχείοΗμερομηνία
Βαθμίδα 1
Ονειρεμένη Πολιτεία 22/04/2024
Βαθμίδα 2
Ανακαλύπτοντας τη μαγεία του βυθού 22/04/2024
Every Cloud has a Silver Lining - Κοιτάμε τη Θετική Πλευρά της Ζωής 22/04/2024
Η διαδρομή μιας ανάμνησης 22/04/2024
Η Πόλη μας 22/04/2024
Κατοικία - Φωλιά - Καταφύγιο 22/04/2024
Ονειρεμένη Πολιτεία 22/04/2024
Σκέφτομαι πράσινα. Δίνω ζωή στα απορρίμματα 22/04/2024
Το λογοτεχνικό βιβλίο μας εμπνέει για εικαστική δημιουργία 22/04/2024
 «Ζωντανεύοντας» το σχολείο μου: μια εικαστική ματιά στο φυσικό και τεχνητό περιβάλλον γύρω μου (Εικαστικό βοτανολόγιο Δ’ - Σχολείο σε κίνηση Στ’) 22/04/2024
Εικαστικό Βοτανολόγιο - Λεβάντα 22/04/2024
Εικαστικό Βοτανολόγιο - Ρίγανη 22/04/2024
Εικαστικό Βοτανολόγιο - Φασκόμηλο 22/04/2024
Ένα ταξίδι από την Κυπρογεωμετρική Εποχή στο σήμερα … παρέα με ένα δοχείο  19/101/2022
Έχω δικαίωμα στο παιχνίδι 19/101/2022
Μυθικά πλάσματα: Η ιστορία ενός "τέρατος" 19/101/2022
Η ιστορία των μελισσών - Bee the change!!! 19/101/2022
Η μετανάστευση ως συνδετικός κρίκος 04/02/2022
Μια ζωντανή τοιχογραφία 19/101/2022
Σπίτι: Χώρος-Έννοια-Σύμβολο 19/101/2022
Το δωμάτιο με τις πεταλούδες 19/01/2022
Χώρος, τόπος και άνθρωπος 19/01/2022
Βαθμίδα 3
Ανακαλύπτοντας τη μαγεία του βυθού 22/04/2024
Καθημερινά αντικείμενα ως αφηγήσεις εκτοπισμού 22/04/2024
 Πλάθοντας ανθρώπους 22/04/2024
 Τα τέσσερα στοιχεία της φύσης (Γη, Αέρας, Νερό, Φωτιά) 22/04/2024
 «Ζωντανεύοντας» το σχολείο μου: μια εικαστική ματιά στο φυσικό και τεχνητό περιβάλλον γύρω μου (Εικαστικό βοτανολόγιο Δ’ - Σχολείο σε κίνηση Στ’) 22/04/2024
Ταινία - Σχολείο σε κίνηση 22/04/2024
Αθλείσαι; 19/01/2022
Ένα παιδί, μια ιστορία - Ενότητα 19/01/2022
Ένα παιδί, μια ιστορία - Βιβλιαράκι 19/01/2022
Η μετανάστευση ως συνδετικός κρίκος 04/02/2022
Το κοινό μας πρόσωπο 19/01/2022