Έργα Μαθητών/ριών

Ο χώρος αυτός φιλοξενεί έργα παιδιών από το Αρχείο Παιδικής Τέχνης Δημοτικής Εκπαίδευσης, καθώς και έργα που απέστειλαν εκπαιδευτικοί, γυναίκες και άντρες, σε ηλεκτρονική μορφή. Η τοποθέτηση των έργων σε συγκεκριμένες μορφές τέχνης/ τεχνικές είναι ενδεικτική, αφού πολλές φορές δεν υπάρχουν σαφή όρια από τη μία μορφή τέχνης στην άλλη. Υπάρχουν έργα τέχνης τα οποία θα μπορούσαν να τοποθετηθούν σε δύο ή περισσότερες κατηγορίες.

Η κατηγοριοποίηση έγινε με τρόπο που να αναδεικνύεται το εύρος των μορφών τέχνης/ τεχνικών με τις οποίες μπορούν να ασχοληθούν οι μαθήτριες/τές και οι εκπαιδευτικοί, γυναίκες και άντρες, στο σχολείο, μέσα στα πλαίσια του Νέου Αναλυτικού Προγράμματος Εικαστικών Τεχνών. Η συλλογή των έργων μπορεί να αποτελέσει έναυσμα για εικαστική έκφραση και δημιουργία.

Ο χώρος θα συνεχίσει να εμπλουτίζεται με καινούρια έργα. Οι εκπαιδευτικοί, γυναίκες και άντρες, μπορούν να στέλλουν έργα στην ηλεκτρονική διεύθυνση: Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε. με συμπληρωμένο το Έντυπο αποστολής έργου/ων τέχνης. Οι διαστάσεις των φωτογραφιών πρέπει να είναι τουλάχιστον 800 Χ 600 pixels.

ΘέμαΑρχείοΗμερομηνία
“Ευαισθητοποίηση των μαθητριών και των μαθητών κατά του ρατσισμού και της μισαλλοδοξίας και προώθηση της ισότητας και του σεβασμού, στο πλαίσιο της εκστρατείας κατά της ρητορικής μίσους του Συμβουλίου της Ευρώπης “ - Κυπριακή Προεδρία της Επιτροπής Υπουργών του Συμβουλίου της Ευρώπης (ΣτΕ) (22 Νοεμβρίου 2016 - 19 Μαΐου 2017)     30/08/2017
Το λυχνάρι του Αλαντίν και τα παιδιά πρόσφυγες: ένα έργο βιντεοτέχνης 21/12/2015
Λίγες αχτίδες χαράς στα παιδιά πρόσφυγες που υποφέρουν 21/10/2015
Ομαδικό Έργο - 49 Φωνές 26/02/2015
Αγροτική Ζωή και Κυπριακή Παράδοση 17/06/2013
Θάλασσα 17/06/2013
Η Κύπρος στην Ευρώπη 15/03/2013

ΘέμαΑρχείοΗμερομηνία
Εικαστικοί Ιστοχώροι Δημοτικών Σχολείων της Κυπριακής Δημοκρατίας
Η τέχνη των παιδιών στην Κυπερούντα 27/03/2015